>>Die persoonlijke aandacht waardeer ik

Die persoonlijke aandacht waardeer ik | Jaap Beekhuis, horeca

Die persoonlijke aandacht waardeer ik

Jaap Beekhuis, horeca

Jaap Beekhuis is horecaondernemer in Bunschoten en al zeker twintig jaar klant bij Erik Smink. Beekhuis exploiteert de horeca van zwembad De Duker en de kantine in sporthal De Kuil: ‘Smink was er al toen ik het zwembad destijds overnam. Ik ben al die tijd bij ze gebleven omdat het goed voelt. Ik heb nooit last met ze gehad dus zit prima bij ze. Erik Smink zegt hoe het zit, is eerlijk en ik vind hem betrouwbaar.’

Snel antwoord op vragen

De boekhouding van zwembad en kantine houdt Beekhuis zo veel mogelijk gescheiden. De boekhouding houdt hij zelf bij en de kwartaalcijfers gaan naar Smink. Beekhuis: ‘Jannette doet de kwartaalcijfers en Erik de balansbespreking. Zo gaat dat al jaren. En als er tussendoor eens iets is, dan nemen ze de telefoon al op voordat ie overgaat. Ik bel ze gelukkig niet vaak, maar als het nodig is, zijn ze er en geven ze snel antwoord op mijn vraag.’

Persoonlijke aandacht

Beekhuis blijft trouw aan Smink Kok Lentink ook nu het bedrijf is gegroeid. ‘Ik ben niet zo’n overstapper en ze doen het goed. Toen mijn schoonvader veel te vroeg overleed, heeft Smink de afhandeling van allerlei zaken ook goed geregeld. Dat is toch echt al een tijd geleden, maar Smink vraagt nog iedere keer hoe het met mijn schoonmoeder gaat. Die persoonlijke aandacht waardeer ik.’