>>We hebben een goede band opgebouwd

We hebben een goede band opgebouwd | Jaap Jan van de Vuurst, Hop Zeefdruk

We hebben een goede band opgebouwd

Jaap Jan van de Vuurst, Hop Zeefdruk

Samen met zijn vrouw Helen runt Jaap Jan van de Vuurst het reclamecentrum Hop Zeefdruk in Bunschoten. Het is er een komen en gaan van klanten die een ingewikkelde vraag hebben of simpelweg in 3 minuten een paar polo’s met een logo bestellen. Het vertrouwen in het bedrijf bestaat al meer dan 30 jaar en is onveranderd gebleven.

Korte lijnen

‘Een kameraad van me werkte bij Flynth, maar daar ging hij weg. Hij beval toen Wilfred Kok aan. Dat is waar het om gaat: je gunt iemand business waardoor je elkaar in leven laat. Met Wilfred hebben we een goede band opgebouwd. Zo goed dat we met hem meegegaan zijn naar Smink Kok Lentink. Het voelt niet alsof er daardoor iets is veranderd. Mijn vrouw Helen doet de meeste administratieve zaken waardoor ik weinig contact met ze heb. Maar ik weet dat de lijnen kort zijn en de drempel laag.’

Vlotte overname

Van de Vuurst en zijn vrouw hebben een aantal jaar geleden het bedrijf overgenomen van (schoon)vader. Tijdens dat proces is er intensief samengewerkt met Wilfred. ‘Het proces liep van een leien dakje’, zegt Van de Vuurst. ‘Mijn vrouw is enig kind, wat het zakelijke proces makkelijker maakte. Wilfred heeft er mede voor gezorgd dat de overname een win-winsituatie is geworden voor ons en mijn schoonvader. We zijn er beiden goed uitgekomen.’

Prijs-kwaliteitverhouding

Hop Zeefdruk is een stabiel bedrijf met vier man personeel, inclusief de schoonmaker. De complete administratie ligt bij Smink Kok Lentink. Van de Vuurst: ‘We mopperen wel eens op het boekhoudsysteem, maar zijn tevreden over wat ze voor ons doen. En zolang de prijs-kwaliteitverhouding goed is, zitten we daar prima.’